guideid.com (English) guideid.co.uk (English) guideid.nl (Nederlands) guideid.de (Deutsch) guideid.be (Nederlands)

Wil je deel uitmaken van ons succes?

Stuur ons je cv en leg uit waarom je voor Guide ID wilt werken.

Wij groeien snel, dus kansen liggen altijd binnen handbereik. Stuur ons gerust je contactgegevens en een sollicitatiebrief waarin je uitlegt waarom je voor Guide ID wilt werken en welke bijdrage je kunt leveren.

Hiermee laten we de verhalen van onze (museum)klanten horen die zij aan hun bezoekers willen vertellen. Wij zijn actief in 15 landen over 4 continenten en hebben sinds onze start 274 miljoen verhalen verteld.

De basis voor ons succes is om dingen zo eenvoudig mogelijk te houden. Zowel voor het gebruik van de Podcatcher voor de museumbezoeker als het maken van een audiotour op ons platform.

We zijn er trots op te mogen werken met vooraanstaande musea zoals het Koninklijk Paleis Amsterdam, de Hermitage in Amsterdam, het Anne Frank Huis, Stedelijk Museum Amsterdam, het Museum M in Leuven en de USS Midway in de Verenigde Staten.

E-mail je cv

Vacature klantenservice medewerker / customer support (NL-FR-EN-ES)

40 uur, Deventer

“Expand your horizons”, solliciteer voor de functie medewerker Customer Support bij Guide ID en kom ons actief helpen met de internationale groei. Een mooie en uitdagende functie voor een actieve medewerker in een inspirerende en creatieve omgeving.

Als medewerker Customer Support ben je verantwoordelijk voor:

- Reactieve en proactieve klantondersteuning;
- Opstarten nieuwe klanten;
- Tourondersteuning;
- Projectplanning;
- Back office;
- Contracten/Dienstenbeheer;
- Optimaliseren van de helpdesk.

Plaats in organisatie
- De medewerker Customer Support:
o maakt onderdeel uit van het Customer Support Team;
o werkt nauw samen met de collega’s andere teams (Sales, R&D, F&C).

De functie-eisen zijn de volgende:

- Ervaring binnen een werkomgeving waar naast Nederlands er ook gecommuniceerd wordt in het Engels en bv. ook nog in een andere taal Duits/Frans/Spaans/Italiaans;
- De mentaliteit van een teamplayer;
- Een praktische en ondersteunende instelling;
- In het bezit van een gezonde dosis humor;
- Affiniteit met de culturele, museale sector.

Wat bieden wij? / Arbeidsvoorwaarden
- Een interessante en veelzijdige functie voor 40 uur per week binnen een dynamisch team in een internationaal sterk groeiende onderneming waarin je veel kunt initiëren, organiseren en leren;
- Een marktconform salaris;
- Een museumjaarkaart zodat je onze klanten ook kunt gaan bezoeken;
- Prima (secundaire) arbeidsvoorwaarden.

Klinkt goed?
Ben je enthousiast en geïnteresseerd in deze functie en sluit jouw profiel aan? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en cv naar E-mail je cv